1 yıldan fazladır ayar değiştirmeden normal gmail hesabımız ile sorunsuz hesap onayları için kullanıyorduk. Salı gününden sonra servis çalışmamaya başladı, eposta gönderimleri hata veriyor (bizzat denedim üyelik alıp mail gelmiyor)
Tekrar Gmail Uygulama şifrelerinden yeni şifre oluşturup denedim belki düzelir diye düzelmedi. Forumda veya gmailde değişiklik yapılmadı (yapılsa belki problem oldu diyeceğim)
Mail ayarlarım şu şekilde;
aldığım hata ise şu şekilde...
Devamını Oku
Okumaya devam et...
Tekrar Gmail Uygulama şifrelerinden yeni şifre oluşturup denedim belki düzelir diye düzelmedi. Forumda veya gmailde değişiklik yapılmadı (yapılsa belki problem oldu diyeceğim)
Mail ayarlarım şu şekilde;
aldığım hata ise şu şekilde...
Devamını Oku
Okumaya devam et...